1. Nagi elpo. Tā nav. Es to neapgalvoju, tas vnk ir fakts. Naga plātne (nezinu vai pareizi, nail plate) sastāv no keratīna, tāpat kā mati. Mati arī neelpo. Mati un nagi sastāv no mirušām šūnām, tāpēc arī tos var griezt neko nejūtot. Tātad nevar uzskatīt, ka nagu laka neļauj nagiem elpot. JO TIE NEELPO. nopietni, es nevaru nomierināties, pat mana mamma tā domā!! ugh.
    vairāk info: Wikipedia.
  2. Vecu nagu laku var atjaunot pievienojot mazliet acetonu. Tas ir visšausmīgākais, ko var izdarīt. Diemžēl arī pati esmu to kādreiz darījusi, pirms man vēl bija jebkāda saprašana. Pievienojot mazliet acetonu no sākuma it kā viss ir kārtībā, nagu laka paliek šķidrāka. Bet pēc kāda laika nagu laka vnk sāk sadalīties un ir nelietojama un neizglābjama. Thinner (šķīdinātājs) is the only way to go! Drīzumā sekos ieraksts, ja es neaizmirsīšu.
  3. Nagu laka paliek veca, tā ir jāmet ārā. Nēēē. Tā nepaliek veca (labi, es nerunāju par vairākiem desmitiem gadu… to es nezinu). Būtībā jau nagu laka tā pati krāsa vien ir, vai ne? Jau atkal šķīdinātājs! Vienīgais, kas manā pieredzē ir gadījies (un man ir dažas ļoti vecas nagulakas!) – ja ir glitter nagu laka caurspīdīgā bāzē (vnk spīdumi), tad iespējams, ka ar laiku bāze var palikt dzeltenīga. bet ne vienmēr. un vēl, uz crackle/crack lakām šķīdinātājs nedarbojas. :(

whew.

