pirmo reizi man ir sarkani nagi. tas galīgi nav man raksturīgi, jo pirmkārt, man pārsvarā riebjas sarkana krāsa (man nav neviena sarkana apģērba) (nu labi, tas viens kombinezons! :D) (nevermind)

otrkārt, man vienmēr sarkana nagu laka ir likusies tik klasiska (aka boring) un ladylike, ka esmu to ignorējusi.  bet nav tik traki, man patīk šī! jāpiebilst gan, ka konsistence bija ļooti šķidra un grūti uzklājama, un tas, ka man trīcēja roka arī neko nepalīdzēja. tāpēc mazliet slopppppy.

tā kā tuvojas ziemassvētki, jaunie raksti šad un tad būs tiem veltīti! vecs foto:

esmu sapratusi, kura smarža man asociējas ar ziemassvētkiem. nē, ne piparkūkas, gruzdošas skujas vai kūstošs parafīns (nu labi, tas arī mazliet), bet tas, kā smaržo tās spīdīgās plastmasas egļu virtenes lielveikalu plauktos, sakarsušas lampu gaismā.

 

 

