a franken.
+ 2 kārtas Seche Vite

(āāāāāāāāāāāāā es nevaru kas vainas tam fotoaparātam, manas rokas nav tādas)
tomēr īsti veiksmīgi nesanāca, jo nākošajā rītā jau atkal nagi bija nelīdzeni un grubuļaini, nezinu, cik kārtas topcoat vajadzētu.

80s skittles (kind of). vēlāk uzrakstīšu konkrētas nagu lakas ko izmantoju. man patīk, būs vēl kādas variācijas jāpamēģina, piemēram pasteļkrāsās, neona utml!

cenšos izdomāt kā uzkrāsot nagus uz 18. novembri! nu, es domāju karoga krāsās. nevaru izdomāt kā tieši. katram nagam jau nu es netaisīšu dizainu, es neesmu tik advancēta/pacietīga diemžēl. varbūt variēt vienu nagu baltu, vienu tumši sarkanu? ok, kko gan jau izdomāšu. ;)

*government by the worst persons; a form of government in which the worst persons are in power. yes, i have no idea either.
The Raconteurs – Intimate Secretary

