pirmkārt, es neesmu apmierināta ar savu 18. nov. veikumu. nākošgad vairāk pacentīšos. tā sarkanā nagu laka bija kkāda Artdeco, bija grūti normāli uzkrāsot. es mēģināju uztaisīt uz baltā naga mazu karodziņu vertikāli, izmantojot skoču, kas izvērtās par pamatīgu fail, jo man liekas, ka mans nags vnk ir par mazu tādām lietām. turklāt tas mazliet izskatījās kā kkāds hokeja līdzjūtēju sviests, tāpēc beigās vnk nokrāsoju baltu. whatever.
saviem nedaudzajiem apmeklētajiem apsolu, ka drīzumā sekos daudz interesanti ieraksti (un ar daudz bildēm)! yay.

es vēl tikai gribēju piebilst, ka Oniks Beta (nagu laku veikalu tīkls, OPI, ChG, Orly, SpaRitual monopols LV, cik es zinu) rīko kkādu fotokonkursu, kuram es īsti nesapratu noteikumus, bet ja sapratīšu, tad maybe piedalīšos. ne jau dēļ balvas, bet gan dēļ reklāmas blogam, hahaha. nez, tad redzēs.

no otras puses, es savu identitāti tā baigi negribētu reklamēt (tas notiek draugos). as if kādu tas interesētu.

