apsveicu sevi ar sava bloga 2 mēnešu dzimšanas dienu! umm, tā bija vakar, bet nu labi.

  • man Google Reader ir veseli 2 subscriberi! ok labi. viens no tiem esmu es (jā, es zinu, ka šis ir mans blogs, esmu dīvaina). otru es nojaušu, kurš tas varētu būt. vai arī es esmu trešais, jo es varu redzēt cik viņi ir tikai pati unsubscribojoties (lol cik sarežģīti). anyway, es taču vienmēr varu iedomāties, ka ir vēl kāds, kam patīk lasīt šo.
  • visbiežāk cilvēki nonāk šeit vai nu meklējot kko saistītu ar BBW 2010, vai arī meklējot bildes ar IsaDora Graffiti (no comment…ignorējiet mani). es visu redzu, jā gan, hehe. tātad laikam būs jānopērk vēl kāda krāsa/s, kaut gan tas ir diezgan nevājš pasākums (~5 Ls). atgādina tās tizlās Depend nagu lakas, ko pārdod Cubus, kuras it kā ir lētas, bet patiesībā nē. jo tilpums ir vnk smieklīgs. obviously līdz šim tas mani nav atturējis, es pati sev derdzos. būs kkas jāuzraksta šajā sakarā. tilpumu salīdzinošais pētījums.
  • man vēl nav bijis neviens komentārs. :( neko darīt. vispār nē. pirmais komentētājs varēs pavadīt jauno gadu kopā ar mani! come on, once in a lifetime opportunity! varēsim kopā mācīties analizēt tekstus un ienīst visus laimīgos piedzērušos cilvēkus. konkurss noslēdzies!
  • ja es kko sajēgtu no CSS, tad varētu pamainīt bloga izskatu. bet es nesajēdzu. tāpēc šis punkts ir bezjēdzīgs.
  • turpmāk darīšu tikai to, ko pati gribēšu (izņemot skolu protams :| ). dzīve tomēr ir pārāk īsa, lai darītu to, ko pats tā īsti negribi. labi, tas ir pilnīgs offtopic, gluži vai “Draugi runā” cienīgs punkts.
