Prāta Vētra – Mans Draugs
(neļauj paša video rēcīgumam sabojāt noskaņu :D)
Viss ir tieši tā kā tu vēlies ir pavisam noteikti labākais viņu abums.

man nekad nav bijis labākais draugs. vistuvāk es tam laikam biju bērnudārzā. vienmēr cilvēki viens otram pieriebjās.

fjfxdjdhshsrjtsujdt

hssdadagg

Balts (no rimi, sucks) 3 coats
+ franken (Flormar holo glitter + Revlon nail glitter Black Strobe) 1 coat
+ SV 1 coat

esmu sapratusi, ka vairāk par 5 kārtām es tomēr nevaru krāsot, pat ja mani nagi ir garāki nekā ierasts (es saplēsu kārtējo stikla vīlīti… :| ). savādāk tie ir pārak biezi. nu drošvien jau neviens to tā neievēro, bet es nevaru nomierināties. tapēc kas šāds vairs neatkārtosies (7 kārtas!). starp citu, es vairs nelietoju nekādu base coat, jo es vairs viņiem neticu (esmu izmēģinājusi veselus… 3! haha). viņi neko nedara, mani nagi tāpat nokrāsojas dzelteni, dažreiz sadalās slāņos un lūst (labais īkšķis), un pēdējais ko izmēģināju bija Nail Tek Foundation II, man 2 reizes no visām, kad to lietoju, nokrita visa viena naga laka (pēc kādām pāris dienām laikam). tā, ka paliek pliks nags. sviests.

tur nevar īsti redzēt, bet tie melnie spīdumi ir jau pievienoti. yay for non-bleeding glitter.

hfhfhfh

tur agrāk ziedēja puķes…

jhjghg

 

