viens no cilvēces dižajiem izgudrojumiem, kas atvieglo dzīvi, to skaitā –  sagriezta maize, pults. doc martens airwair birka. spell check.

ok. sākšu ar to, ka es to nevaru izrunāt, tas ir, negribu. kā jau lielāko daļu franču vārdu. it kā pareizi to izrunā seš vīt /sesh veet un tas nozīmē “ātri žūstošs” franciski. nezinu gan, vai francijai vispār ir kāda loma šī brīnuma radīšanā… bet viss jau izklausās smalkāk franciski, vai ne?

kas tas ir? ātri žūstoša virslaka (top coat). tiek uzskatīta par visātrāk žūstošo pagaidām izgudroto top coat. (kaut gan ir arī dažas citas kā piem. Poshe un Nubar Diamond par kuriem es nerakstīšu, jo neesmu mēģinājusi.) tai ir tāda dīvaina, gandrīz želejveida konsistence – biezāka nekā vairumam top coat, manuprāt. bet ne gooopy (sākumā un ja ir pa rokai Restore). pats galvenais ir saprast, ka ātrā žūšana pamatojas uz kādas vielas/vielu ātro izgarošanu, kas arī neizbēgami izraisa nagu lakas sabiezēšanu pudelītē, jo viela izgaro arī no turienes, kad pudelīte ir atvērta. tāpēc arī vajadzīgs šo vielu atkal pievienot (Seche Restore).
pros: nožūst ļoti ātri un padara nagu laku ļoti ļoti spīdīgu.
cons: var izraisīt nagu lakas saraušanos nagu galos, pēc kāda laika pamatīgi sabiezē un nepieciešams lietot Seche Restore (šķīdinātājs īpaši priekš SV). manikīrs var nebūt sevišķi noturīgs, ja vien tu – OK ŠITO ES NEVARU IZTULKOT – wrap the tips.
kur? Rīgā laikam vienīgā man zināmā vieta ir Soneil Studio (google it).
cik????!
Seche Vite (5,90 ls Soneil Studio; ~ 4, 50 ls eBay US) Seche Restore (5, 20 ls/mazā pudelīte (ouch) Soneil Studio;  nezinu par eBay, vēl neesmu izpētījusi).

pats galvenais – vai tas ir tā vērts? JĀ. JĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ.

p.s. man nav ne jausmas, kam īsti šis raksts ir domāts. bet nu kas zin, varbūt kādam noder. :) manuprāt, daudzi cilvēki nemaz nezin, ka kkas tāds eksistē. tagad esmu pieradusi. vai tu varētu atradināties no pults?

