fsghh

David Bowie – Cat People

filmā šitā vieta bija tik forša. es pirms dažām dienām noskatījos The Curious Case of Benjamin Button, tā arī bija diezgan laba. katrā gadījumā es iesaku noskatīties.
pārslēdzos uz angļu val*:
(it is over black.) for this franken (Christmas Tree II) i used ChG Emerald Sparkle, light purple glitter polish from those small nail art polishes, Nubar silver glitter (any fine silver glitter will do), silver square, bar, and hexagonal glitter (2 sizes, from Maybelline Silver Spells). i also added some holo glitter that i really shouldn’t have. not too proud of this one (probably looks ugly to everyone else but me), but i thought i write it down in case anyone wants to know.

kā varēja paredzēt, es ilgi neizturēju. un tikko sapratu, ka manos pēdējos ierakstos redzams, ka es palieku arvien slinkāka un nemaz nekrāsoju citā krāsā nagus, vnk kko uzkrāsoju virsū. :D

* man tā ir vieglāk izskaidrot. es nezinu vai tā turpināšu, tad redzēs.

