alternatīvais mazāk depresīvais virsraksts :

5 great Easy To Find greens

(tā kā esmu baigā sliņķe es šodien neko neizdarīju… tāpēc tagad kko improvizēju.)

hhhfgdd

L-R:

  1. Christmas Tree franken. šis nav nopērkams. to var tikai pats uztaisīt sajaucot 2 nagulakas (ChG Emerald Sparkle (redzams blakus) + Sally Hansen Rockstar Pink + es vēl pievienoju mazliet Nubar Lime Green Glitter). pretty! i don’t remember whose recipe is this originally but not mine. (new better swatch photos!)

jfjffhsysu

  1. ChG Emerald Sparkle. drošvien vispopulārakā zaļā China Glaze pārdošanā esošā nagu laka. nezinu kāpēc, bet es Oniks Beta nekad neesmu šito atradusi. nu vispār šī nagu laka laikam neprasa nekādus komentārus, tā ir vnk skaista un varbūt netiek pietiekami novērtēta, ja tā vairs nepārdotos cenas noteikti kāptu debesīs. tās vārdā ir pat nosaukts blogs Emerald Sparkled.
  2. Nubar Lime Green Glitter. man škiet, ka visas viņu glitter/sparkle sērijas nagu lakas ir super. it sevišķi gribētu pieminēt Grass Green Glitter veco versiju, kuru es izlietoju… <3.
  3. Sinful Call You Later. nezinu ko lai pasaka. mazliet interesantāks Lime Green Glitter variants, vairāk uz zaļo pusi. good one to have! and it’s $0.99 or something.
  4. Attitude Meadow Bright. šī ir diezgan mazpazīstama. internetā bildes nav īpaši atrodamas, vismaz es nekādas atskaitot savas neatrodu. es nopirku BBW 2010, bet eBay UK tā jau sen pieejama, kaut gan cenas ir palielinājušās, laikam sāk izsīkt krājumi? atceros, ka agrāk tā bija kkur ap £1.5, tagad jau £3-4. anyway, es šo te iesaku, kind of Moonpool-ish (no i do not own Moonpool). also a bit like Misa Infatuation. proper swatches soon to come.

gagag

a bit frosty and brushstroke-y but i can live with that. 2 coats.

jgjj

Modest Mouse – Satin In A Coffin

