mazs update. jā, jā, jau atkal bez bildēm. visi nagi ir novīlēti super īsi. naked. vai drīzāk stained. bet nu labi. tikai gribēju pateikt, ka nekur neesmu pazudusi tikai tāda kā… pauze. jau ievilkusies. :D

there’s also a new feature – Blue Cross Meteorites reference guide. still not quite finished but hopefully it will help somebody. i will try to get a permission to use some other pictures i have that are not mine (and not stolen from eBay haha). as always, if you have some pictures of the ones not mentioned then please let me know.

man visu laiku galvā skanēja ‘laying on a cooling board’. pēc tam jau tikai ‘cooling board’, jo es sākumu aizmirsu. nevarēju saprast kur to esmu dzirdējusi. beidzot es to noskaidroju (surprise, surprise):

The White Stripes – Death Letter

turklāt, varbūt tas man palīdzēs labāk atcerēties to lay/lie mistēriju. umm, tas taču nav pareizi, vai ne? vajadzētu būt lying on a cooling board. right? RIGHT? haha jā beidzot sāku mācīties.

