sveiki dārgie lasītāji. lai būtu kāds attaisnojums tam, ka nemācos visu šo brīvlaiku (rīt! rīt es to darīšu – zvēru), veikšu šo jauno ierakstu.

i’m a cosmo girl and i’m doin it cosmo style. (kaut gan tas jau laikam skaitās outdated, marta numurs)

iedvesma (patiesībā es uz to netēmēju. no sākuma īkšķi bija citā krāsā, bet bija garām):

ghh

mana versija:

hgggg

ok, ok pirms kāds kko saka par bildes izmēru – nebija laba bilde tuvplānam. :(

ggdgggd

maaaaazliet labāka, bet tik un tā redzas mans atlūzušais nags (vidējais. un arī rādītāj.  -_-). bet dienas gaismā nebija tik ļoti. un neviens jau arī neskatās tuvplānā… still, it bugs me.

Flormar sarkana jelly no Rimi <3
DL Happy Birthday bez SV bildē

fgdgd

texting thumb in action

es tikai vēl gribētu piebilst, ka Blue Cross Meteorites & Fireworks Reference Guide aka Hairy Legs ir papildināts un iespējams tiks vēl papildināts tuvākajā laikā.

