es zinu, ka pēdējā laikā biju atstājusi blogu mazliet novārtā. es tagad īsti nevaru krāsot nagus… gaidu savu no interneta pasūtīto lielo Seche Restore. tā mazā pudelīte pa 5 latiem Soneil Studio man liekas bišku par daudz. un es nevaru vnk uzkrāsot nagus un gaidīt. neesmu tik pacietīga.

šodien man gribējās mazliet sakārtot savas nagu lakas un sapratu, ka dažas man ne pārāk patīk, bet ir uzlabojamas. tā nu es uztaisīju 4 gandrīz-frankenus.
ETA:  nomainīju šo tekstu uz rozā, jo kkas notika, kad rakstīju, tāpēc man vajadzēja pārmainīt burtus uz baltu (bloga fons ir melns!). logs, kurā raksta ierakstus ir balts (kā arī Google Reader…). tāpēc vajag tādu krāsu, kuru abos varētu redzēt. sorry ja neko nevar saprast. turpmāk uzmanīšos.

etet

1. TL Design green frosty awesomeness (discontinued, of course, this is one of my backups) + black to make it darker green
i am so bad at naming frankens but i might call this one The Real Cat’s Eye. yeah i’m original. i didn’t buy ChG Cat’s Eye when i had the chance because from the photos on the internet it looked too gold. i prefer golden green. that’s why i hated OPI AYQaC.

fgffgfg

2. Pop Rocks Scalper (sheer jelly red/pink with holo glitter) (here) + Orly Royal Navy
i’m not the biggest fan of red, as you might have noticed, so i thought i should make it purple. it came out blackberry/blueberry-ish purple. much better.

dgdgg

3.  Golden Rose flakies, about half of the bottle (about the same colour as SH HT, etc. maybe a bit yellower) + Ruby & Millie Green (dark green jelly, discontinued. about the same as Zulu, Nfu-Oh dupes etc.)
there’s probably a Nfu-Oh that looks like this… don’t know.

hghghg

4. Sinful Daddy’s Girl + Golden Rose flakies (any green + regular golden/yellow flakies will do) + Golden Rose sheer blue glass fleck… doesn’t show up much though + a bit of Orly Royal Navy
not quite satisfied with this one…  it’s just missing something. i want some blue flakies!!

dfdffd

and here’s a bottle comparison of my franken (if you can call it like that) and Misa Infatuation <3.

fdff

franken – Infatuation

ffdff

tagad es mazliet nožēloju, ka neuztaisīju ‘pirms’ bildi. starp citu, šodien bija pasakaini skaista diena, bez saules, ar lietu un daudz uzplaukušiem kokiem. manis pēc visa vasara varētu būt tāda.

ETA 2: a swatch! gorgeous isn’t it?

fdfd

